Avon Percevie Roll-On

Witam,
dzisiaj będzie o produkcję z Avon.
Percevie dezodorant antyperspiracyjny w kulce.


Cena na promocji to 5 zł. Normalna to około 12,99 zł.
Pojemność to 50 ml.
Dostępny w katalogu Avon.
Produkt znajduję się w plastikowym opakowaniu, jest fajnie wyprofilowane.
Ta kulkę zakupiłam bo bardzo lubię zapach wody toaletowej Perceive, ale niestety w tej kulce on mnie nie urzekł. 
Na ciemnych ubraniach pozostawia plamy.
Bardzo dużo produktu się nakłada i trzeba zaczekać aby się wchłonął.
U mnie bardzo krótko działa.
Ja jestem osobą aktywną i niestety się pocę. Ten produkt na pewno nie zapobiega temu problemowi.
Jak dla mnie jest on słaby.
Zapraszam na mój Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty