Oriflame Optimals Radiance Refreshing Cleanser Vitamina C odświeżający żel myjący

Witam
dzisiaj o żelu do twarzy.
Oriflame Optimals Radiance Refreshing Cleanser Vitamina C odświeżający żel myjący .


 Ja ten żel kupiłam w jakimś zestawie z dwoma jeszcze kosmetykami na pewno była maseczka  i coś jeszcze, ale nie pamiętam.
Cena za niego to 14,99 za pojemność 50 ml. No nie moim zdaniem za dużo.
Produkt ma w sobie drobinki peelingujące.
Zapach cytrusowy fajny na lato.
Pojemność super jeśli chodzi o wyjazdy.
Nakładamy go na zwilżona skórę twarzy. Po wmasowaniu produktu i oczyszczeniu twarzy trzeba go spłukać, ale ja mam wrażenie, że czasami jest bardzo uparty i trochę trzeba temu poświęcić czasu aby dokładnie został spłukany.
Nie podrażnił mnie.
Oczyszcza jest fajny w podróż, ale ja wam polecam zakupić go jak będzie w promocji lub w jakimś fajnym zestawie. 
Może drażnić niektórych jego cytrusowy zapach. 

Jak dla mnie spoko ale szału nie ma. 
Zapraszam na mój Instagram 
https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam 
Misia 😊



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty