Denko maja 2020 roku

Witam dzisiaj 
będzie o wykończonych produktach. Jest ich sporo więc zaczynam.


1. Oriflame Discover Tuscan Sunset żel po prysznic. Był fajny ładnie pachniał. Wydajny bo wystarczyła nie wielka ilość i dobrze się pienił. Wiadomo zapach nie zostawał ze mną na bardzo długo, ale w promocji kupiłam go za około 7,99.
2. Oriflame Hairx Advenced Care ultimate repair szampon do włosów. Był o nim wpis. Niestety, ale u mnie się nie sprawdził. Bardzo przetłuszczał mi włosy i miałam wrażenie obciążenia od nasady.
3. Babydream szampon do włosów dla dzieci. Bardzo fajny produkt, który moją skórę głowy myję super. Włosy są czyste, ale trzeba użyć po nim odżywki bo włosy mogą być tępe.
4. Loreal Paris casting creem gloss. Odżywka do włosów, którą mamy dołączoną wraz z farbami z tej samej serii. Ta seria pachnie kokosem i jak zawsze bardzo je lubię bo utrzymują mój kolor włosów przez wiele myć.


5.bebeauty care płatki kosmetyczne z biedronki wersja różowa. U mnie jak zawszę na plus. Jest ich 120 szt w dobrej cenie :)
6. Oriflame NovAge Time Restore krem na dzień. Próbka to była jeszcze mam dwie do wykorzystania. Bardzo ładnie pachnie i mocno nawilża, ale u mnie nie nadaje się pod podkład. Może jak bym go nałożyła godzinę wcześniej zanim zrobię makijaż to może by było spoko. Ale za nawilżenie duży plus.
7.Farmapol Fruity jungle krem do dłoni smoczy owoc. Piękny egzotyczny zapach oraz fajne nawilżenie doni.
8.Ziaja szampon wzmacniający kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym. Ładnie domył nie podrażnił skóry głowy. Konsystencja żelowa. Myśle, że jak go spotkam to kupie pełny produkt.



9. Isana uzupełnienia mydła. Zapach oceanu. Ja od dawna kupuje te mydła i jestem z nich zadowolona. Co najważniejsze nie czuje ściągnięcia skóry na dłoniach. Przyjemnie pachnie i dobrze się pieni.
10.Oriflame Eco beayty krem na dzień do twarzy. Bardzo lekka przyjemna formuła super pod makijaż. Świetne opakowanie bo nic się nie marnuje. Jak będzie na jakieś dobrej promocji to go kupie. Dodam, że jest wydajny. 
11. Soraya art&diamonds wygładzająca maseczka przeciw zamrszczkowa. Ładnie pachniała. Skóra była nawilżona. Ja ją stosowałam na noc bo nie zmywałam jej tylko wmasowywałam w skórę twarzy.



12.Oriflame true perfection krem pod oczy. Wydajny produkt i posiada super aplikator zakończony metalową kuleczką (masażer). Nawilżał i chłodził. Moja okolica wokół oczu go polubiła.
13/14. Life :
- dwustopniowy zabieg nawilżający
-dwustopniowy zabieg anti-aging
w każdym tym zestawie był peeling lub żel myjący. Bardzo fajnie się sprawdziły bo przygotowały skórę twarzy na kolejny krok.
Maseczki super. Nawilżyły i twarz była delikatna, a do tego sprężysta. Nie widziałam ich ostatnio w superpharm. Ale mam nadzieje, że nie zostały wycofane ze sprzedaży bo bym je ponownie chętnie zakupie.

Dawno nie miałam tego tyle :)

Zapraszam na Instagram :

Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty