Maseczka na usta

 Witam, 

Dzisiaj będzie na temat maseczki na usta z firmy Pilaten.

Jest to krystaliczna maska kolagenowa na usta. Zawiera kwas hialuronowy i hydrolizowany kolagen i wyciąg z poziomek i aloesu.

Cena od 1.50 do 5 zł, dostępne już w wielu drogeriach jak i na drogeriach internetowych.

Po użyciu usta mają być pełniejsze i nawilżone.

Maseczkę nakładamy na 15-30min.

Maseczka znajduje się na plastikowej tace.

Użyłam ich dwie.

Pierwsze użycie umyłam twarz, przetarłam usta i okolice tonikiem. Nałożyłam na 30 min no i nic nie zauważyłam tylko to, że jest mega duża więc sięgała mi do nosa. Usta może miały delikatne zabarwienie. Ale nic więcej.

Drugi raz użyłam maseczki po wizycie u stomatologa, gdzie byłam po piaskowaniu więc od razu przy okazji miałam peeling ust ☺️. Wtedy zauważyłam delikatne nawilżenie ust, ale powiększyć się nie powiększyły. 

Raczej już do niej nie wrócę. Bo fajne nawilżenie można mieć dużo taniej i w domowy sposób.

Zapraszamy na Instagram:

https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam

Misia 😄







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Avon Skin so Soft Nawilżający krem do depilacji twarzy

Kremik ochronny bambino