Lenor lawenda płyn do płukania tkanin. Urzekł mnie czy zniechęcił?

 

Witam

dzisiaj będzie o praniu więc czynności, którą wykonujemy nawet kilka razy w tygodniu. 

Produkt, o którym chcę Wam opowiedzieć to Lenor Scent Inspired by Nature Lawenda. Jest to płyn zmiękczający do płukania tkanin.



Pamiętam, że dorwałam go na jakieś promocji w Kauflandzie za około 9,99zł.
Bardzo spodobało mi się jego opakowanie bo wygląda mega estetycznie i super się prezentuję w łazience.
Podczas pierwszego prania zauważyłam, że produkt jest bardzo skoncentrowany więc za pierwszym razem przesadziłam z jego ilością. Dzięki jego konsystencji wystarcza na wile prań.
Zapach delikatny nie duszący, ale jak dodamy go za dużo to już może być za intensywny. I super sprawdził mi się ten płyn do prania pościeli czy firman bo zapach pozostawał z nami na wiele tygodni.
Jeśli chodzi o ubrania polecam nie przesadzać z jego ilością ponieważ może zdarzyć się, że uczuli. 
A jeszcze jego pojemność to 1,380 l.
Ja go polubiłam coś ostatnio Lenor znowu mi się spodobał może poszukam jeszcze po sklepach i jakiś nowy zapach przypadnie mi do gustu jak ten.

Zapraszam na Instagram :
https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam 
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Avon Skin so Soft Nawilżający krem do depilacji twarzy

Isana Sweet & Salty