Zamówienie Oriflame katalog nr.8

Witam 
ponownie dzisiaj chcę pokrótce opowiedzieć 
Wam o moim zamówienia z 
Oriflame katalog nr.8 obowiązujący od 21.05 do 10.06 .
Postanowiłam, że co jakiś czas będę opowiadać o moich zamówieniach :) 


Oriflame znam już od wielu lat, a od kilku lat sama jestem konsultantką.
Zamawiam zazwyczaj dla moich znajomych, ale przede wszystkim  dla siebie.
Moje zamówienie z tego katalogu przedstawia się następująco.
1. Milk&Honey krem do dłoni, który uwielbiam to właśnie ona nie raz uratował moje dłonie od popękań zadziorów. Bardzo polecam ten produkt.obecna cena to tylko 5,99 i znajdziecie ten produkt str 136 okładka z tyłu.
2. Love Nature maseczka żelowa z ogórka. Już na moim denku nie raz Wam o niej pisałam. Koi i łagodzi podrażnienia twarzy, a do tego nawilża. Cena za sztukę to 1,99 str. 23.
3. Optimals AgeRevive krem na dzień i na noc również kupiłam, ale zapomniałam położyć go do zdjęcia.
Jest to krem, który ma zwalczać oznaki starzenia. W katalogu jest rekomendowany dla Pań 35+, ale ja mam dopiero 27 lat, ale chcę go użyć jako środek, który ma pomóc mojej skórze zostać jak najdłużej młodą. 
A wiadomo, że jak urodzę to moja skóra może zrobić się zmęczona.
Cena to 9,99 za szt str.47.
4My Litte Garden zapach o, którym juz pisałam na blogu. Piękne połączenie kwiatów bazylii, konwalii i piżma. Bardzo świeży, a do tego długotrwały.
Cena to 39.99 str.91.
Zapraszam na mój instagram :
Pozdrawiam
Misia :)




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty