Zamówienie oriflame katalog nr. 09-2019

Witam,
dzisiaj będzie na temat mojego skromnego zamówienia z katalogu Oriflame nr.09-2019 (11.06-01.07).



Jak by nie mogło być uwielbiam kremy do stóp firmy oriflame feetup.
1. Krem do stóp Feetup mango i źeń-szeń. Krem przepięknie pachnie i myślę, że jak wszystkie z tej serii będzie nawilżał. Jest to limitowana wersja więc napewno będzie w letnich katalogach. Strona 11, a cena to 9.99
2. Ta sama seria, ale tym razem scrub do stóp bo wiadomo, aby stopy były ładne to również trzeba je  regularnie oczyszczać ze starego naskórka. Strona 11 cena 9.99.
3. Tonik Optimals Age Revive jest to tonik o działaniu przeciwwyważeniowym. Ja tonik używam zawszę po oczyszczeniu oraz dokładnym umyciu twarzy, a przed serum czy kremem zawsze na moja twarz ląduję tonik. Dam Wam znać jak mi się ten sprawdza na razie kończę w niebieskim opakowaniu również z optimals.
Zostawiam Wam link do katalogu:
Oraz zapraszam na mój Instagram:
Dzięki za dziś :)
Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty