Mój żel kremowy do mycia twarzy

Witam Was.
Dzisiaj chcę więcej opowiedzieć o produkcje, który lubię stosować do mycia twarzy.
Jest to produkt z Biedronki bebeauty care łagodzący żel kremowy do mycia twarzy.
Pojemnośc tego produktu to 150 ml, a cena to około 4,99 z tego co pamiętam.  

Ja obecnie używam ten z różowymi wstawkami, który przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej oraz w sobie posiada ekstrakt z owoców noni. Na opakowaniu znajdujemy również informacje, że nie zawiera parabenów i sztucznych barwników. 
Ma delikatnie usuwać zanieczyszczenia oraz pozostałości po makijażu.
Ja nakładam go zazwyczaj za pomocą gąbeczki. Delikatnie rozprowadzam go na twarzy i okrężnymi ruchami myje moją twarz.
Co ja zauważyłam po dość długim używaniu:
- usuwa zanieczyszczenia
-tusz potrafi być dla niego za mocnym przeciwnikiem, więc radzę najpierw dobrze usunąć tusz do rzęs płynem lub mleczkiem micelarnym,
- nie zauważyłam ściągania się  skóry twarzy po jego zastosowaniu, ale ja od razu przechodzę do toniku, a następnie do dalszej pielęgnacji,
-jest to wydajny produkt,
-łatwo dostępny bo w każdej biedronce,
-cena jest niska.
Ja polecam ten produkt i lubię go, a Wy?
Zapraszam na mój Instagram tam staram się codziennie coś nowego dodawać :) :
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty