Isana Sweet & Salty

Witam 
dzisiaj będzie na temat peelingu do ciała, który kupiłam zimą, ale był w moich zapasach.
A mianowicie jest to Isana  Sweet & Salty peeling pod prysznic o zapachu kandyzowanych pomarańczy i solonego karmelu. 

Produkt dostępny jest w Rossmann, ale w sezonie jesień zima teraz raczej nie spotkamy się z tą wersją, ale widziałam kilka nowych wypuszczonych na wakacje.
Produkt ma gramaturę 200 ml, a kosztuje 5,99, ale często jest w promocji.
Moje podsumowanie tego produktu jest takie:
- jest to edycja limitowana więc sądzę że wróci do nas ponownie w kolejną zimę,
- zapach od razu kojarzy mi się z sernikiem mojej Mamy bo ona do ciasta dodaje ekstrakt z pomarańczy, a jej zapach w tym produkcję jest przepiękny,
-produkt jest dość wydajny,
- peeling do ciała to moim zdaniem trochę za dużo powiedziane według mnie bardziej przypomina to żel pod prysznic z drobinkami, które maja za zadanie masować naszą skórę i delikatnie usuwać martwy naskórek,
- cena tego produktu jest bardzo atrakcyjna,
- teraz w Rossmann możemy spotkać nowe warianty zapachowe na które myślę, że się skuszę.
W sumie to na tyle nie jest to ani zły produkt, ani jakiś super który robi cuda, ale dla tego słodkiego zapachu można go kupić.
Dziękuję, że zapoznałeś się z moją opinią, a Wy co sądzicie.
Zapraszam na mój Instagram:
https://www.instagram.com/miszmaszmisia/
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021