Pielęgnacja stóp

Witam na blogu ponownie.
Dzisiaj opowiem Wam w kilku krokach o mojej pielęgnacji stóp.
Jak wiadomo lato zbliża się wielkimi krokami do nas pomimo tego, że jak na razie za oknem mamy pogodę deszczową, ale liczę na to że już za niedługo adidasy u trampki będzie można zamienić na sandały i klapki.
Kosmetyki które przedstawiam na zdjęciu to nie są te, które zawszę i bezmianie używam tylko takie, które obecnie posiadam.



1 Krok to oczywiście u mnie jest nalanie sobie wody do miski i dodanie soli do stóp. Do zdjęcia nie miałam już żadnej, ale kupuję albo w biedronce lub w jakiś większych sklepach jak chociaż by auchan czy tescko.
Woda powinna być letnia, aby zmiękczyć naskórek.
2 Krok po odmoczeniu stóp ja swój twardniały naskórek usuwam tartką moja akurat pochodzi z firmy Avon i jak na razie jestem mega z niej zadowolona. Łatwa jest w obsłudze oraz idealna do dezynfekcji.
3 Krok to peeling stóp. Ja używam peelingu takiego jaki obecnie mam do ciała zazwyczaj sa to produkty z Isana lub Ziaja.
One idealnie usuwają pozostałości, których nie usunęłam tartką. 
A dodatkowo zazwyczaj peelingi mają również w sobie olejki, które nawilżają.
4 Krok to obcięcie paznokci u stóp czy nożyczkami lub cążkami zależy u mnie to od długości paznokci oraz  od mojego humoru jakiego narzędzia użyje.
5 Krok to usunięcie skórek przy płytce paznokcia.
6 Krok to nawilżenie stóp u mnie są to zazwyczaj kremy z oriflame, które nakładam na noc.
7 Krok to odświeżacz w spreju do stóp idealny produkt, gdy musimy w pracy chodzić w pełnym obuwiu, a po pracy chcemy założyć sandałki.
8 Krok to taki dodatkowy krok, który latem jest według mnie niezbędny, a mianowicie ładnie pomalowane paznokcie. Teraz mamy wiele metod tradycyjny lakier czy hybrydowy. Każda z tych metod daje nam piękny wygląd stóp.
W ubiegłym roku przed tym sezonem pokazywania stóp użyłam kilka razy skarpetek złuszczających chyba z firmy Marion i byłam bardzo zadowolona. W tym roku na razie im podziękuję z tego względu, że jestem w ciąży i nie wiem jak one mogą zadziałać. Bop wiadomo w tym stanie dużo rzeczy, które nas nie uczulały i miały super działanie mogą wręcz przeciwnie działać na nas niewłaściwie i uczulać.
To jest kilka moich kroków do idealnych stóp.
Musimy pamiętać, że nasze stopy i paznokcie dużo mówią o nas oraz ludzie oceniają nas na początku tak jak nas widzą.
Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, ale również zapraszam cie na instagram tam się dużo dzieje :

Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty