Life Beauty gąbka do makijażu LATEX

Witam Was ponownie na moim blogu.
Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o gąbce do makijażu z Super-pharm.
Cena to jak widac na zdjęciu w promocji była 8.39.
Moja wersja jest Medium. 


Opakowanie produktu to plastikowe przezroczyste pudełeczko.
Dostępna w super pharm.
Wiem, że było jeszcze kilka innych wersji tej gąbeczki.
Moje podsumowanie produktu:
- po namoczeniu zwiększa swoją wielkość minimalnie,
- podkład czy korektor podczas pierwszych aplikacji nie wchłaniał się w jakiś mega dużych ilościach, ale już po dłużnym stosowaniu można zauważyć, że pochłania troszkę więcej produktu,
-moim zdaniem jest mocnym produktem bo ja używam jej już od około 8/9 miesięcy w sumie prawie codziennie, a czasami zdarzało się, że nawet dwa razy dziennie,
- lekko mocniej wchłaniała podkłady bardziej wodniste,
- po tym okresie użytkowania oraz codziennego mycia jej zauważyłam, że od około 2 miesięcy podczas mycia powoli zaczyna różowy pyłek wypadać z gąbki,
- zaczynają się robić dziury no i linieje.
Moja opinia jest taka, że jak za ta cenę dla osoby, która maluje tylko siebie to jest fajny produkt. Wiadomo, że na rynku jest teraz mega dużo tych gąbek i w sumie każda firma wypuszcza je.
Ja ze swoją będę się już żegnać bo wysłużyła mi się. I właśnie czekałam do tego dnia, aby wydać wam solidną opinie. 
Czy wrócę do niej nie wiem bo mam teraz kilka innych do sprawdzenia, ale może kiedyś :)
Zapraszam Was na mój Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty