Perfecta Express Mask Nawilżanie Aloesowa Maska Intensywnie Nawilżająca

Witam,
dzisiaj będzie na temat maseczki do twarzy z firmy Perfecta.
Pojemność to 8 ml.
Ja swoja kupiłam w Rossmann za około 2 zł.
Przyciągnęło mnie zielone opakowanie :)


Sok aloesowy z kwasem hialuronowym ma dawać skórze efekt nawilżenia.
Masło Shea ma poprawić funkcjonowanie bariery lipidowej naskórka i zmniejszać suchość skóry.
Hydroprotektor ma regulować równowagę wodną w komórkach skóry poprzez przyciąganie i utrzymywanie cząsteczek wody oraz ma dawać długo trwały efekt nawilżenia.  
Moja opinia brzmi następująco:
- używałam tej maseczki już 2 razy w odstępie tygodnia,
- fajna kremowa konsystencja
- przyjemny zapach aloesu
- dobra cena oraz dostępność
- dzięki swojej konsystencji produkt pozostaje na twarzy   
- może lekko podrażnić jak macie wrażliwą skórę lub jakieś podrażnienia
- mnie na początku aplikacji troszeczkę piekła, ale ustało to po jakiś 3 minutach
- moim zdaniem nawilża za słabo jak na maseczkę, według mnie takie nawilżenie ma krem na dzień taki delikatny.
Ja sama chyba do niej już nie wrócę no chyba że złapie ja w szale zakupowym.
To tyle na dzisiaj zapraszam na mój Instagram tam codziennie wrzucam jakieś nowości :
Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty