Top 3 lipiec 2019

Witam Was ponownie.
Dzisiaj będzie top 3 lipca nie do wiary, że już ten miesiąc się kończy. Ten miesiąc jest dla mnie szczególny bo moje maleństwo przyszło na świat. Ale to nie o tym dzisiaj mowa 😄

1. Isana pomadka do ust o zapachu brzoskwini. Bardzo polubiłam tą pomadke za zapach jak i za fajną konsystencję. Dobrze nawilża usta. Ja bardzo dużo używałam jej po porodzie bo miałam ją akurat w torebce.
Nawilża a do tego ładnie pachnie.
2. Oriflame LoveNature żelowy krem do twarzy bardzo fajny na lato. Idealnie nadaje się pod makijaż. Nawilża skórę a do tego nie warzy podkładu. 
3. Oriflame Woda toaletowa Women’s     Collection Innocent White Lila. Ten zapach pokochałam i używam go cały czas. Jest wydajny i świeży idealnie nadaje się na tą porę roku.

Komentarze

  1. Nic nie znam, nie miałam okazji. Woda wydaje się bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo polubiłam ten zapach a długo czekał na swoją kolej 😄

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty