Pielęgnacja poranna twarzy latem.

Witam,
dzisiaj będzie troszkę o mojej pielęgnacji twarzy latem.
Lato jest dość trudnym okresem dla naszej twarzy: słońce, woda, piach. Na pewno dużo więcej czasu spędzamy poza domem.
Staram się, aby moja pielęgnacja była w miarę szybka, ale za to efektowna.



1. To rano umycie twarzy i w moim przypadku wygląda to tak, że albo używam do tej czynności samej wody lub jakiegoś żelu lub kremu, którego obecnie używam. Zazwyczaj jest to produkt z biedronki.
2. Jak zauważę, że moja skóra potrzebuję większego oczyszczenia np. mam widoczne odstające skórki lub widzę,że to juz jest ten moment na peeling to używam go. Ostatnio  był to produkt z loreal a teraz obecnie testuje z Avon planet spa Perfectly purufying. Peeling oczyszcza moją skórę dogłębnie i dzięki temu mogę nakładać kolejne kroki.
3. Jak mam czas to chociaż raz w tygodniu staram się nałożyć maseczkę nawilżającą z rana. Różne używam, ale ostatnio w rece wpadła mi maseczka z aloesem i bawełna z firmy avon na jej temat na razie jeszcze nic nie mówię, ale ten sposób jest super, aby już nawodnić naszą skórę twarzy.
4. To na sam koniec tonik. Jak zawszę tonik musi być. Ma za zadanie oczyścić jakieś pozostałości po nocy lub po dniu czego nie domyjemy żelem i wodą. Super koi opaloną skórę twarzy :)




5. Kolejnym krokiem to pielęgnacja okolic skóry oczu. Latem wybieram chłodzące produkty taki jak np. Oriflame  True perfection. Fajnie koi skórę pod oczami, a jednocześnie ją nawilż.
6. Ja na początek nakładam swój krem na dzień. U mnie w okresie letnim jest żelowy krem z oriflame z aloesem seria Love Nature. Super się wchłania i nie zostawia tłustego nalotu,a do tego idealnie nadaję sie pod podkład.
7. Jeśli wiem, że wychodzę na słońce to zawsze na moją twarz idzie krem ochronny z filtrem. Jeśli jestem na plaży lub gdzieś gdzie ta skóra twarzy jest bardzo narażona na promienie słoneczne to ta aplikację staram sie powtarzać co jakiś czas np. po wyjściu z rzeki lub basenu. Zawsze pamiętajcie o filtrach nawet jak kupujecie podkład na lato to miejcie na uwadze, aby miał filtry.
8. Usta o nich nie zapominajmy. Słońce bardzo wysusza usta ja polecam balsamy z nivea oraz carmex bo on posiada spf 15. Zadbane usta równa się tym, że każda pomadka będzie ładnie na nich wyglądać.
9. Gdy nasza skóra twarzy zostanie za bardzo opalona polecam użyć żelu z wyciągiem z aloesu mój jest z holika holika kocham go i uwielbiam. Nawilża nie tylko twarz, ale i ciało, włosy. Koji poparzeni słoneczne oraz optarcja. Fajny produkt bo nawet dzieciom nie szkodzi. 
To w sumie tyle na dzisiaj. Wygląda na to, że lato w tym roku będzie piękne. 
Życzę Wam, aby wasze wakacje były udane.
Zapraszam na instagram:
Za dzisiaj dziękuję do zobaczenia.
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty