Moja nowość do stóp

Witam, 
dzisiaj chcę opowiedzieć o moim ukochanym produkcję.
Od kilku lat używam peelingi na stopach, ale nie kupuję specjalnych do tego przeznaczonych. Ale skusiłam się na produkt :
Oriflame feet up mango i żeń-szeniem scrub do stóp. 


Pojemność produktu to 75 ml. Cena 9.99zł. Dostępny jest teraz jako limitowana edycja wakacyjna więc znajdziemy go w katalogach wakacyjnych.
Moja opinia:
-Opakowanie standardowe tak jak do kremów do stóp i dłoni minusem może być to że zakrętkę trzeba odkręcić co może być upierdliwe i doprowadzić do wylewania się produktu,
- zapach obłędny słodki i intensywny,
- drobinki są idealnej wielkości i bardzo dobrze ścierają martwy zrogowaciały naskórek ze stóp,
- jest dość wodnisty więc możemy go za dużo nabrać z opakowania.

Ja pokochałam go od pierwszego użycia i wiem, że muszę zrobić sobie jego zapas dopóki jest w katalogu. Polecam go bardzo.
Zapraszam na mój Instagram:
Pozdrawiam 
Misia  :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty