NIVEA PIELĘGNUJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC CREME OIL PEARLS LOTOS

Witam Was.
Dzisiaj będzie na temat żelu pod prysznic marki Nivea.
Moje opakowanie to 500 ml zakupione w hebe na promocji, ale ceny nie pamiętam bo to już było jakiś czas temu.


W opisie znajdujemy następujące informacje:
pielegnacyjny żel pod prysznic z drogocennymi perełkami olejków i aksamitna  pianą wzbogacona o olejek argonowy z zapachem lotosu.
Moja opinia jest taka:
- łatwa dostępność bo wszędzie w sumie gdzie spotkamy markę Nivea
- pieni się jak zawsze Nivea super
- wydajny według mnie jest
- te drobinki nie wiem, albo jest ich za mało, albo ja ich nie czuję na swojej skórze,
- ja ze zapachem nie polubiłam się zbytnio, drażni mnie,
- dzięki temu że jest to kremowy żel pod prysznic to pozostawia skórę nawilżoną i miękką co sobie cenie w tej firmie.
Mam bardzo mieszane uczucia przez zapach dużo osób go uwielbia, a ja używam go rzadko bo ten zapach hm nie odpowiada mi. Za półtora miesiąca mój dzidziuś przyjdzie na świat więc może w tedy bardziej się polubimy (choć w ciąży nie drażnią mnie zapachy nie mam z nimi większego problemu, ale może akurat na ten zapach mój organizm zareagował) .
Z moimi mieszanym i uczuciami się z Wami żegnam:)
Zapraszam na mój Instagram:
Pozdrawiam
Misa :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty