Zakupy w Rossmann

Witam,
dzisiaj do was przychodzę z moimi zakupami z drogerii Rossmann. 
Zakupy robiłam na koniec czerwca.
Skorzystałam z promocji 2+2 do pielęgnacja stóp oraz depilacja. Niestety paragon zaginął mi w akcji :(.


1. alouette ręczniki kuchenne podwójnie pakowane. Kupiłam je ze względu na to, że są w miarę małe i idealnie się zmieszczą do mojej torby ciążowej. Niby w tym szpitalu gdzie ja rodzę są ręczniki papierowe, ale dobrze mieć też swoją rolkę.
2. Bambino mydełko zakupiłam je dla dzidziusia, aby mu myc nim pupę, ale jak się dla niego nie sprawdzi to ja je wykorzystam bo jak wiecie ja używam go do higieny intymnej.
3. Fa Fresh&dry antypespirant o zapachu zielonej herbaty. Znam go już od kilku lat i go lubię. Zazwyczaj zapachy z fa mi się sprawdzają. I z tego co pamiętam był na promocji. 
4. Wilkinson Xtreme 3 Beauty. Dawno temu używałam maszynek z tej firmy i teraz z okazji tej promocji postanowiłam je kupić i sprawdzić czy pokonają moje kochane Gillette .
5. Nivelazione Form Men bloker potliwości. Jest to krem antyperspirant. Farmona jest producentem. Ja mam niestety tendencję do potliwości stóp więc zobaczymy czy pomoże. 
6. Venus żel do golenia z ekstraktem z aloesu. Myślę, że to będzie fajny produkt ja jestem zakochana w piankach z tej serii. 
7. Eveline krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini. Znam go już i polubiłam, ale trzeba uważać z nim bo jest bardzo mocny i może podrażnić.  
I ostatni produkt jest z biedronki a mianowicie be beauty care nawilżający żel micelarny do mycia twarzy. Lubie te żele i wiem że są tanie a dobre.
To już tyle na dzisiaj.
Zapraszam na instagram:
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty