Mój zapach tego lata :)

Witam Was na moim blogu.
Dzisiaj chcę opowiedzieć o mojej nowej miłości zapachowej.
Nie spodziewałam się, że to będzie zapach z Oriflame, chociaż bardzo lubie ich zapachy.
Ten flakonik leżał sobie dość długo w moich zbiorach i czekał na ten moment no i w sumie wybrałam go w odpowiednim momencie bo na lato.
A mowa o:
                                         Woda toaletowa Women’s     Collection Innocent White Lilac

Ja tego zapachu zaczęłam używać w ostatnich tygodniach, ale on również super sprawdził by się wiosną. Na jesień i zimę bym sobie go podarowała.
Pojemność to 50 ml, regularna cena 79,90, a na promocji często 29,99.
Skład:
,,ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL, ISOEUGENOL, COUMARIN, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 16035" Informacja ze strony Oriflame.
Najlepiej wyczuwalny jest biały bez. Właśnie to w jego zapachu się zakochałam.
Flakon jest piękny, szklany i idealnie mieści się w dłoni, a do tego wygląda idealnie na toaletce.
Polubiłam go za zapach, ale niestety ma wadę, a mianowicie jego trwałość jest dość słaba. Nakładanie jego trzeba powtarzać jeśli chcemy, aby pozostał z nami na cały dzień.
Zalety:
-zapach
-to, że można go dostać na promocji dość często
-flakon (jego prostota jest super)
Wady:
- szybko wyparowuję więc jego aplikację trzeba powtarzać
- przez to, że nie jest trwały to i trzeba go częściej użyć no to wydajność jest średnia.
Ale pomimo tego minusa lubię ten zapach i ze mną pozostanie na pewno do jesieni.
Zapraszam na mojego Instagrama:
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty