Top 3 czerwiec 2019

Witam,
dzisiaj opowiem Wam o moich trzech topach miesiąca czerwiec.
Ten miesiąc pokazał nam się od pięknej strony. Choć jak to mówią człowiekowi nie dogodzisz było zimno było źle było upalnie było źle. Ale ja lubię gdy jest cieplutko na dworze i staram się pamiętać o zabezpieczaniu swojej skóry, ale to nie dzisiaj.

1. Anwen olej werbena do włosów niskoporowatych 100 ml. Właśnie w takie upały zapominamy bardzo często o tym, że nasze włosy tez potrzebują odżywienia. Ja staram się chociaż raz w tygodniu olejować swoje włosy. Wybieram ten właśnie olejek bo super nawilża, ale nie nadaje sie u mnie na dzień bo jest za ciężki dla moich włosów. Co mi daje olejowanie: włosy są błyszczące, końcówki nie łamią się i nie przesuszają. A latem zapominamy o tym niestety, a później rozpacz jak wracamy z wakacji. Ja nakładam na cała noc, a rano idę umyć włosy łatwe i szybkie.
2. Carmex truskawkowy balsam ochrony do ust. Posiada spf 15. Bardzo często pamiętamy o stosowaniu balsamów na usta tylko zimą, ale latem też musimy o nich pamiętać przede wszystkim jak eksponujemy się na słońce. Każda z nas lubi, aby kolorowa pomadka wyglądała super na ustach, a tak się nie stanie gdy nasze usta będą suche i spierzchnięte. Więc pamiętajcie latem też pomadka ochrona podróżuje z nami moja to Carmex.
3. Golden Rose WOW! nail color 203. Jest to brokatowy lakier z drobinkami brokatu. Od kilku tygodni pożegnałam się z hybrydami z paznokci ponieważ za niedługo rodzę, ale jak jest takie słońce to ja nie mogę nie mieć czegoś na paznokciach więc mój wybór padł własnie na ten mały lakier brokatowy. Pekinie się błyszczy w świetle słońca do tego szubko schnie. Jak zawsze i wszystkie lakiery nakładam w miejscu wietrzonym gdzie można otworzyć okno ze względów zapachowych.  Utrzymuję się długo na paznokciach i ładnie wygląda.
To już tyle na dzisiaj :)
Jak zawszę zapraszam Was na mój instagram:
https://www.instagram.com/miszmaszmisia/
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty