Top 3 styczeń 2021

 

Witam

dzisiaj opowiem trochę o moich top 3 ze stycznia 2021. Tak już mamy luty aż nie dowierzam w to :).




1.Bambino krem ochronny z tlenkiem cyku. Jak zawszę ratuje moją skórę twarzy w okresie grzewczym. Ostatnio w okolicy kącików oczu a góry nosa miałam straszne wysuszenie w tym miejscu skóra była strasznie sucha, gdzie codziennie nakładam krem pod oczy i w tą okolice również. Dopiero bambino moją skórę doprowadził do równowagi.
2.Eveline cosmetics Oh!my Lips błyszczyk powiększający usta z chili. Powiększa usta, ale trzeba nakładać dokładnie i delikatnie obrysować kontur ust bo jak za mocno wyjedziemy to zaczerwieni się nam skóra wokół i delikatnie może napuchnąć. Ja używam go w sumie do nawilżenia ust i w tym celu sprawdza się również bardzo dobrze. Mnie on nie szczypie raz tylko mi się zdarzyło jak za mocno nim wyjechałam. 
Aplikator bardzo precyzyjny.
3. Biosilk olejek do włosów, który każdy doskonale zna. Ja do niego wróciłam po kilku latach przerwy. U mnie on ma za zadanie ujarzmić moje włosy bo wiadomo w tym czasie mają one pod górkę i mocno się elektryzują. Super działa na końcówki włosów są one zabezpieczone i tak się nie rozdwajają.

To na tyle dzisiaj.

Zapraszam Was na Instagram:

https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Avon Skin so Soft Nawilżający krem do depilacji twarzy

Kremik ochronny bambino