Top 3 marzec 2020 r.

Witam
dzisiaj nadszedł czas na ulubieńcu marca 2020 roku.
Ten miesiąc nie był najłatwiejszy dla Nas wszystkich.
A kwiecień nie zapowiada się lepiej.
W tym miesiącu stawiałam na pielęgnacje, a mniej na makijaż.




1. Venus Pianka do golenia Hypoalergiczna do skóry wrażliwej konwalia&bawełna.
Przez kilka dni było bardzo ciepło więc trzeba było zadbać o depilację nóg bo na pewno nie jedna z was wskoczyła w sukienki lub spódniczki. Depilacja jest dla mnie ważna cały rok i od dłuższego czasu wybieram własnie produkty z Venus. Lubie wszystkie warianty, ale do tego wracam z większą przyjemnością. Jest to produkt, który nawilża skórę i nie podrażnia jej. Ma przyjemny zapach i jest bardzo wydajny. Bardzo często dostaniemy go w promocji w drogerii Rossmann.

2. Venus odżywczy olejek w piance do ciała z olejkiem z pestek maliny.  O tym produkcję pisałam ostatnio na blogu :

U mnie sprawdza się bardzo dobrze. Nawilża ciało, a do tego jest bardzo higieniczna aplikacja bo nie musimy wkładać palcy do opakowania. Zapach dość przyjemny, ale sztuczny. Wydajna jest szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filtru na ciele.

3. Oriflame feetup granat i wrzos. Krem do stóp z limitowanej edycji.
Moje stopy bardzo się przesuszają, a ten krem super się sprawdza na tej problem. Ja używam go na noc i zakładam skarpetki bawełniane. Rano trzeba pamiętać aby stopy umyć bo może zostać delikatny osad z kremu.
Jak dla mnie jeden z fajniejszych kremów do stóp. Nawilża jest wydajny i ładnie pachnie.

To tyle na dzisiaj trzymajcie się zdrowo i zostańcie w domu jeśli możecie.

Zapraszam na Instagram:

Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty