Denko Marzec 2020 r. nr.3 cz.1

Witam
dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o moim denku z pierwszej połowy marca.




1. Alterra Naturkosmetik Mydło Roślinę o zapachu Owocu Granatu. Kupione w Rossmann za około 1,59 zł na promocji. Mydełko w 100% jest z olejów roślinnych a więc jest eko. Bardzo wydajne o ładnym zapachu. Nie zauważyłam, aby wysuszało dłonie. Wiadomo przez ostatnie wydarzenia musimy się starać częściej myć dłonie.
2. Oriflame Love Nature żel pod prysznic aloesowy. Właśnie tak w końcu go skończyłam. Jest mega wydajny wystarczy nie wielka ilość na myjkę i całe ciało umyte. Super pachniał i odświeżał ciało. Bardzo go uwielbiałam latem. Tutaj już o nim  było głośno  https://miszmaszmisia.blogspot.com/2020/01/aloes-pod-prysznicem.html
3.Isana Olejek pod prysznic z Rossmann . To to jest już kultowy produkt. Większość używa go do mycia pędzli. A ja używam go do pędzli jak i do ciała, a zazwyczaj po depilacji nóg nakładam ten olejek na nie. Bardzo jest wydajny i kosztuje grosze. Fajnie nawilża i super rozpuszcza brut na pędzlach.
4. Ziaja antyoksydacja z jagodami acai. Maseczka na twarz i na szyję na noc ma wygładzać i łagodzić podrażnienia. Po jej użyciu skóra była bardzo nawilżona i uspokojona. Wszystkie zaczerwienienia zbledły. Bardzo miała przyjemny zapcha. Na pewno jeszcze do niej powrócę.


5.Isana Sweet&Salty peeling pod prysznic do ciała. Posiada maleńkie drobinki w sobie, które super sprawdzają się z rękawicą do masażu ciała. Był bardzo wydajny, a do tego zostawiał na skórze piękny zapach pomarańczy. Teraz widziałam że jest dostępny w Rossmann.  https://miszmaszmisia.blogspot.com/2019/06/isana-sweet-salty.html
6. Kallos Banana maseczka do włosów.  Pojemność to 1000 ml, a więc bardzo dużo co wiąże się z tym, że jest wydajna. Cena jest jej bardzo atrakcyjna bo zaczyna się od około 9 zł. Widziałam ja w Hebe jak i w wielu innych małych drogeriach. Maseczka z tego co słyszałam nie każdemu przypadła do gustu. Jak dla mnie była spoko moje włosy ładnie sie po niej rozczesywały i nie były obciążone. Wiadomo, że nie można przesadzić z jej ilością bo na pewno wtedy nam jej przeciąży. Zapach banana jest dość chemiczny, ale do przeżycia. 

To już na tyle zobaczymy co zużyje w drugiej połowie marca.
Zapraszam na Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty