Venus odżywczy olejek w piance do ciała

Witam
w ten sobotni dzień będzie o olejku do ciała w piance. 
Jak zobaczyłam ten produkt w miejscu, gdzie są balsamy do ciała to pomyślałam, że Panie się pomyliły i dały piankę do golenia. W końcu firmę Venus kojarzyłam tylko z produktami do depilacji. Ale po chwili jak doczytałam etykietę to stwierdziłam, że muszę go mieć i sprawdzić :)



Produkt kupiłam w drogerii Rossmann.
Cena to 14.99 zł
Pojemność 150 ml.
Pełna nazwa : Venus Odżywczy OLEJEK w piance do ciała z olejem z pestek maliny.
Olej z pestek maliny ma zwiększać elastyczność naskórka i wspomagać jego regenerację.
Olej kokosowy ma nawilżać i wygładzać skórę oraz likwidować uczucie napięcia.
Witamina E ma łagodzić podrażnienia i regenerować naskórek. 

Produkt ma fajny sposób nakładania bo jest w formie pianki, którą wyciskamy z opakowania. Dzięki temu nie musimy wkładać palca do opakowania co niestety przy aplikacji niektórych produktów jest konieczne
Zapach jest sztuczny taka trochę naciągana malina.
Szybko się rozprowadza i super wmasowuję w ciało.
Nie pozostawia tłustego filtru więc spokojnie można go używać po porannym prysznicu i wiemy że nie zrobi nam plam na ubraniach.
Nie lepi się w dłoniach.
Nawilża skórę bardzo dobrze.
Jak dla mnie same plusy i jest wydajny ja używam go tak 2 razy do 3 w tygodniu. 
Mam go już około miesiąca i nadal puszka jest dość ciężka.
Ja jestem na Tak , a Wy ?
Zapraszam do odwiedzenia Istagramu :) :
Pozdrawiam 
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty