Oriflame, Optimals Hydra Radiance, Moisturising Night Cream Normal/Combination Skin (Krem na noc do cery normalnej i mieszanej)

Witam,
czas dzisiaj opowiedzieć o kremie moim na noc.
Jest to krem z serii Optimals HydraRadiance do cery normalnej i mieszanej z firmy Oriflame.


Cena regularna to około 39.99zł, ale często w tej cenie na promocji można kupić go z wersją na dzień.
Pojemność to 50 ml.
Opakowanie jest szklane co bardzo fajnie wygląda na toaletce.
Kolor produktu to biały wymieszany z błękitem :P.

Produkt trzeba nakładać małą ilością bo jak weżniemy za dużo to musimy się trochę na pracować, aby go wklepać w twarz.  
Konsystencja produktu jest lekko wodnista w sumie takie mam odczucia jak go nakładam na twarz.
Po zapikowaniu można odczuć przyjemne ukojenie i chłodzenie. Co bardzo fajnie wpływa na nasza zmęczoną skórę po makijażu i całym dniu.
Efekty można zauważyć po kilku dniach regularnego używania. Skóra jest elastyczna oraz promienna.
Ja mam cerę mieszaną  i ten krem nie zapchał mnie ani nie uczulił, 
Szkoda, że do produktu nie mamy dołączonej szpatułki bo tak to musimy wkładać do niego palce, a produkt jest bardzo wydajny, a baterie mogą skrócić jego świeżość.
Ja polecam.
Zapraszam na Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty