Oriflame Diamond Cellular, Night Restorative Treatment

Witam
dzisiaj będzie na temat mojego obecnego serum na noc do twarzy.
Oriflame Diamond Cellular. Jest to serum na noc upiększające. 
Dodam, że według producenta jest to krem na noc, ale ja używam go jako serum bo jako krem był dla mnie za mało.


Produkt Oriflame więc zamawiamy z katalogu.
Cena bez promocji dramat, ale na promocji można kupić za 39,99 .
Pojemność 30 ml.
Opakowanie szklane solidne z dobrze sprawdzająca się pompką. 
Produkt jest biały.
W tym serum znajdują się delikatne drobinki, które możemy zauważyć pod światło.
Formuła lekka, która wchłania się dość szybko.
Ja nakładam go przed kremem na noc.
Co zauważyłam po półtora miesięcznym stosowaniu:
- moja skóra fajnie jest przygotowana na krem
- produkt wchłania się szybko
- skóra jest świetlista,
- nie mam zmarszczek, ale po to używam takie kosmetyki, aby za szybko ich nie zobaczyć
- wydajny.
Jak dla mnie fajny dodatek do pielęgnacji wieczornej. Polecam kupować go na promocji bo nie każdego może zadowolić/
Zapraszam na Instagrama :
Pozdrawiam 
Misia :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty