Oriflame Optimals Even Out Face Lotion SPF 30 Emulsja ochronna do twarzy

Witam
dzisiaj będzie o ochronie twarzy Spf 30 nie tylko latem, ale także zimą trzeba o tym pamiętać.



Na produkt to Oriflame Optimals Even Out face lotiom spf 30 emulsja ochronna do twarzy.
Oriflame więc katalog.
Pojemność 50 ml.
Opakowanie plastikowe z pompką.
Emulsja ma kolor biały, ale nie bieli skóry.
Ja najwięcej używałam go latem pod makijaż i ani razu nie zdarzyło mi się,  aby podkład się zrolował.
Jak mam ją samą to moja skóra się świeci, ale po nałożeniu podkładu jest wszystko ok.
Ma przyjemny zapach.
Mam cerę mieszaną, ale ona mnie nie zapychała co niestety zdarzało mi się po innych produktach z filtrami. 
Nawilża i chroni.
Używałam go namiętnie latem, ale teraz też zdarza mi się go użyć bo kilka dni słonecznych nam się trafiło w te zimę.
Jest bardzo wydajny nadal go mam prawie połowę.
Zapraszam na mój Instagram:
Pozdrawaiam 
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty