Ingrid Cosmetics, Make Up Base, Mattifying & Anti Redness (Baza pod makijaz matująca i redukująca zaczerwienienia)



Witam Was ponownie na blogu
dzisiaj zajmiemy się bazą pod makijaż z ingrid.



Baza pod makijaz matująca i redukująca zaczerwienienia oto taka informację znajdujemy na dole opakowania oraz to, że jest do każdego rodzaju cery. 
Jej pojemność to 30 ml.
Jeśli chodzi o dostępność to ja swoje opakowanie kupiłam w hebe, ale również widziałam je w Auchan.
Ja nakładam ją przede wszystkim na policzka bo tam zazwyczaj mam zaczerwienienia na twarzy, które mi niweluje. 
Gdy chcę, aby mój makijaż był trwały cały dzień lub wieczór nakładam ja na cała twarz.
Nie miałam sytuacji, aby mi się zważył. Ładnie współgra z moimi podkładami do twarzy, a próbowałam już go na kilku podkładach. 
Nie wysusza mi skóry twarzy.
Łatwy w dozowaniu bo posiada pompkę.
Ładne szklane opakowanie, co dobrze wygląda na toaletce, ale niestety może być problematyczne jak malujecie kogoś nie w studiu tylko jeździcie do klientek.
Jak dla mnie jest to fajny produkt i wydajny.
Wady tak jak z większością produktów na twarz jak nałożysz za dużo to może się rolować oraz zważyć.

Zapraszam na mojego instagrama:

Dziękuję Wam za dziś.
Pozdrawiam 
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty