Moje urządzenie do loków:)

Witam,
dzisiaj chcę opowiedzieć o mojej ulubionej lokówce do włosów.
Ostatniego czasu znowu powróciły loki i delikatne fale.
Ja swoje loki uzyskuje za pomocą lokówki Remington CI5319
Ja swój egzemplarz zakupiłam w MediaMarkt za 89 zł.



Lokówkę możemy ustawić od 140 do 210 stopni. 
Minus, że nie ma wskaźnika temperatury. 
Ta lokówka ma 19mm średnicy ceramicznych płytek. 
Posiada funkcję antystatyczną i jonizującą. 
Nagrzewa się około 30 sekund.
Bardzo szybko kręci się nią włosy nawet jeśli robi się to pierwszy raz. 
Dzięki temu, że ma klips podtrzymujący włosy nie poparzymy się, ani nie potrzebujemy specjalnych rękawic.
Można nią stworzyć maleńkie loczki jak i duże loki.
Mam ją już około 1,5 roku i jestem z niej bardzo zadowolona jak na razie nie zawiodła mnie. 
Poprzednią miałam lokówkę z biedronki, ale niestety spaliła się oraz dużo dłużej musiałam trzymać włosy w niej aby osiągnąć zamierzony cel.

Polecam ją i dziękuje za poświęcony czas.
pozdrawiam
Misia :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty