Moje urządzenia do oczyszczania twarzy

Witam Was na moim blogu
 dzisiaj chcę opowiedzieć za pomocą jakich urządzeń oczyszczam swoja twarz.


A mianowicie są to trzy proste narzędzia.
1. Oriflame gąbeczka celulozowa do oczyszczania twarzy. Z niej korzystam najczęściej bo jest najszybsza w obsłudze.  Nasączamy ją wodą przed użyciem i żel czy peeling możemy nałożyć, albo bezpośrednio na gąbeczkę lub na twarz i dopiero gąbką go rozprowadzić. Jak dla mnie jest to najtańsza metoda oczyszczania. Fajnie można dotrzeć do wszystkich zakamarków twarzy i nie obawiać się, że zrobimy sobie krzywdę. Myślę, że taką myjkę można zakupić nie tylko w oriflam, ale również w większości drogeriach.


2. Soniczna myjka do pielęgnacji twarzy z oriflame. Jak widać ta myjka jest inspirowana bardzo mocną myjkami Foreo Luna. Za co ja lubię: 
- bardzo dobrze zbiera stary naskórek z twarzy;
- jest tańszym zmienikiem Foreo;
- ma kilka stopni prędkości;
- łatwa w utrzymaniu higieny.
Aby działała musimy użyć dwóch baterii AAA. 

3. Hoffen urządzenie do pielęgnacji twarzy oczywiście z Biedronki.
W zestawie znajdziemy 2 końcówki zakończone szczoteczką, jedna końcówkę do masażu oraz końcówkę, którą producent poleca do nakładania podkładu, ale ja tego nie sprawdzałam.
To urządzenie posiada dwa tryby prędkości pracy. Aby urządzenie działo potrzeba nam dwóch baterii AA. Ostatnio rzadziej używam tego urządzenia ponieważ mam je pod umywalką i chyba dlatego a dwa poprzednie są na półce przy lustrze. 
Zalety tego urządzenia to :
- masaż podczas oczyszczania;
- dzięki miękkiej szczotce docieramy do wszystkich zakamarków oraz nie podrażniamy skóry twarzy;
- łatwa dostępność bo co jakiś czas możemy ją spotkać w biedronce i często jest w promocji a swój egzemplarz zakupiłam za 9,99 zł.

To na tyle na dzisiaj. Dziękuję za uwagę oraz zapraszam na mój instagram, gdzie codziennie publikowane są nowe zdjęcia:
https://www.instagram.com/miszmaszmisia/
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty