Top 3 maj 2019

Witam.
Masakra w tym tygodniu kończy się maj ja naprawdę nie wiem jak to się dzieje, że te miesiące tak uciekają.
Koniec maja więc czas na moich topowiczów. 



1. Oriflame Tender Care miodowy. Maj był w tym roku bardzo kapryśny co spowodowało dość duże wysuszenie na moich ustach oraz łokciach. Właśnie ten mały kremik okiełznał moje wysuszone łokcie przede wszystkim. Ten produkt jest mały więc mieści się do torebki, a co ważne jest mega wydajny. Ja mam kilka jeszcze w zapasie.
2. Inglot Duraline ostatnio bardzo polubiłam cienie foliowe, a ten produkt podbija ich kolor oraz ułatwia mi ich przyklejeniu do powieki. Duraline również lubię używać do zasychającej pomady do brwi lub do eyelinera, którego nakładamy z pojemniczka.
3.  Catrice Cosmetics Camouflage cream. Znany i lubiany produkt na niedoskonałości. Uważam, że pod oczy jest to za ciężki produkt. Natomiast niedoskonałości na cerze zakrywa bardzo fajnie.
Cena tego produktu jest nie duża a starcza nam na wiele miesięcy.

To na tyle dziękuję, że odwiedziłeś mój blog oraz zapraszam Cię na mój instagram:
https://www.instagram.com/miszmaszmisia/

Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty