Oczyszczenie skóry twarzy

Witam Was ponownie u mnie na blogu. 
Dzisiaj chcę zając się tematem oczyszczania skóry twarzy. 


1 Krok to jak mam makijaż na sobie to użycie żelu lub płynu micelarnego. 
Odpowiednia ilość nakładam na wacik a następnie przykładam na początek do powieki, aby rozpuścić cienie oraz tusz do rzęs. 
Później delikatnie przecierając usuwam pozostałości. 
Twarz oczyszczam nowo nasączonym wacikiem.
Obecnie używam produkty z oriflame: żel do demakijażu oczu z NoveAge  oraz płyn micelarny Diamondcellular. 
Moimi hitami są również płyn z garnier z różową zatyczką oraz z loreal.  
2 Krok teraz jest czas na pilling lub oczyszczam twarz żelem. Zależy czego potrzebuję moja skóra. 
Jeśli chodzi o pilling to robię go minimum 2 razy w tygodniu, a max 4.
Codziennie moja twarz myje żelem lub kremem do mycia twarzy. 
Ten preparat nakładam na gąbeczkę celulozowa lub na któreś z moich urządzeń  do oczyszczania twarzy. 
Podczas mycia twarzy nie zapominajmy o szyj bo na nią również nakładamy makijaż czy produkty pielęgnacyjne.
Zawszę twarz spłukuję obficie wodą i osuszą ją małym ręczniczkiem nie pocierając tylko delikatnie przykładając go do skóry twarzy.
3 Krok to Tonik. U  mnie obecnie jeszcze Loreal, ale on ma być odpowiedni dla waszej skóry twarzy. Tonik ma za zadanie ukoić skórę i oczyścić ją z jakikolwiek pozostałości i przygotować ją na pielęgnacje. 
4 Kroki może być nałożenie maseczki oczyszczającej, którą ja staram sobie zrobić chociaż raz w tygodniu. U mnie są to z różnych firm jaką obecnie mam w domu pod ręką.

To tyle na dzisiaj na temat oczyszczania mojego.  
Zapraszam Was na mojego instagrama:
Pozdrawiam i do następnego :)
Misia :) 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty