Lovely classic nude make up kit

Witam Was na moim blogu
dzisiaj będzie na temat paletki z firmy Lovely classic nude make up kit.
Na początek pierwsze zdjęcie zapożyczyłam ze strony Rossmann ponieważ jak zobaczycie na drugim zdjęciu w jakim stanie jest moja paletka to zrozumiecie dlaczego to zrobiłam :).


Jak widać na zdjęciu cena tej paletki w drogerii Rossmann to 22,39 zł.
Zawartość netto paletki wynosi 13 g i zawiera w sobie 12 odcieni. W tym zestawieniu mamy cienie matowe jak i perłowe.
Ta paletka jest moją 1  z pierwszych palet na jakiej uczyłam się makijażu. 
Pierwszy minus bardzo cienie się sypią. Mi dwa kolory się skurzyły całkowicie a beżowy w połowie niestety też został zniszczony. Bardzo szybko sięgamy dna z powodu tych dużych pyleń produktu.
Po nałożeniu cieni jest w miarę ok, ale po godzinie już jesteśmy w stanie zauważyć, że one tracą na intensywności.
Mocnego bardzo smoki eyes nie zrobimy, ale jakiś dzienny makijaż, który ma n ie rzucać się bardzo w oczy tak.
Cienie trzeba nakładać na bazę bo u mnie one się zwijały jak były na samej powiece. 

Wykonanie opakowania to tani plastik co u mnie niestety spowodowało to,że opakowanie popękało na zawiasach.  
Nie jest to jakaś super paletka teraz za te pieniądze również z lovely czy wibo możecie kupić dużo lepsze paletki.
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

  1. mam podobną z tej firmy ale nie używałam nie wygląda na dobrą jakościową

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty