Oriflame Love Nature Fajny Krem na dzień

Witam,
dzisiaj opowiem Wam o moim ulubieńcu tego lata.
A jest nim Oriflame Love Nature żelowy krem do twarzy z aloesem.
Cena jego na promocji była 9.99zł, teraz to wiem że one zmieniły swoje opakowania i chyba są po 12.99 zł na promocji.
Używałam go już kiedyś, ale to było w chłodniejszych okresach i wtedy nie byłam z niego zadowolona, ale to się zmieniło.
Zapraszam do dalszej lektury. 


Pojemność 50 ml.
Moje opakowanie było przezroczyste, ale one się teraz pozmieniały.
Dlaczego go kiedyś nie lubiłam , a teraz uwielbiam?
A dlatego, że poprzednie opakowanie używałam zimą. I było za słabe wtedy.
Na wionę i lato okazał się być idealny. Choć tej jesieni i zimy mamy w sumie ciepło i też go używałam. 
Lekki szybko się wchłania.
A do tego super pod makijaż. 
Nie ciastkują się na nim podkłady (mi).
Jest wydajny po potrzeba go troszeczkę i cała twarz jest pokryta.
ładnie pachnie aloesem.
Ja go polecam i myślę, że na w kolejne wakacje go zakupie :)
Zapraszam na Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty