Oriflame, The ONE, Odżywka w żelu do rzęs i brwi

Witam 
dzisiaj opowiem Wam o odżywce z Oriflame do rzęs i brwi.


Jak Oriflame to zakup katalogowy. Cena na promocji to zazwyczaj 9.99 zł.
Pojemność to 8 ml.
Napisy na opakowaniu bardzo szybko się zmywają.
Aplikator wygląda tak samo jak szczoteczka do tuszu.
Żelowa konsystencja.
Według mnie nie zauważyłam, aby moje rzęsy czy brwi rosły szybciej i aby było ich więcej.
Ale za to zauważyłam, że mniej ich wypada. Zawszę podczas zmywania tuszu na waciku znajdowało się kilka rzęs od momentu stosowania tej odżywki ten problem zniknął.
Ma bardzo przyjemny zapach i co najważniejsze nie uczuliła mnie ani nie doprowadzała do łzawienia oczu.

To na tyle same musicie zdecydować czy chcecie ją poznać na własnych rzęsach.
 Zapraszam na Instagram:
 Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty