Denko nr 2 luty 2020r.

Witam,
czas podsumować co zużyłam w lutym 2020 roku. 



1. Wilkinson Sword extra 3 beauty. Maszynki z 3 ostrzami.
Kiedyś ich używałam i nawet je lubiłam, a teraz jakoś nie do końca mi podpasywały. 
2. essential daily care maseczka do twarzy peel-off. cucumber. Odstrzeliwująca maseczka odświeżające skórę normalną. Odstresować może mnie nie odstresowała, ale na pewno skóra była fajnie odświeżona. Długo dość zasychała, ale fajnie schodziła bez problemów. 
3. Oriflame The One Everlasting Foundation extreme. Podkład do twarzy z spf 30. Super mi się sprawdził. Nie zapychał, ładnie wtapiał się w skórę twarzy. Był bardzo wydajny. A co najważniejsze 
chronił skórę przed promieniami słonecznymi.
4. Dr Pomoc Skarpetki złuszczające. Bardzo fajny produkt. Idealnie pozbył się z moich stóp martwego i twardego naskórka. Skóra zaczęła mi schodzić po około 3 dniach. Stopy do tego były bardzo miękkie i delikatne. Jak je jeszcze spotkam to na pewno zakupie na zapas. 

Zapraszam na Instagram:

Pozdrawiam 
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty