Lovely Korektor pod oczy o którym wszyscy słyszeli :):):)

Witam,
dzisiaj będzie wpis o korektorze z Lovely, o którym każdy słyszał chociaż raz.

Lovely, Liquid Camouflage (Kryjący korektor w płynie)
Produkt kupimy w Rossmann.


Pojemność to 8 ml.
Cena około 15 zł.
Mała gama kolorystyczna więc można mieć problem z dobraniem.
Duży aplikator co może niektórych denerwować mi się sprawdził.
Przyjemne opakowanie i o dziwo aż tak napisy mi się na nim nie pościerały. 
Zapach miły dla nosa.
Kryję bardzo fajnie, ale trzeba uważać z jego ilością bo zbierze się wtedy nam w zmarszczki i będzie brzydko wyglądał.
Jeśli chodzi o wydajność u mnie był w miarę długo, ale ja używałam jeszcze dwa inne w tym samym czasie.
Jak dla mnie za ta cenę, a do tego super dostępność to biorę go :*
Zapraszam na Instagram:
Pozdrawiam 
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty