Kolastyna cera wrażliwa nawilżający krem na noc

Witam.
Dzisiaj będzie na temat kremu do twarzy na noc, który używam od kilku tygodni.
Kolastyna cera wrażliwa nawilżający krem na noc kojąco-ochronny.
Pojemność tego kremu to 50ml. Kupiłam go już dawno i nie pamiętam gdzie. 
Krem ma zapewnić podrażnionej wrażliwej skórze ukoienie, ma zredukować zaczerwienienie i zostawić skórę nawilżoną i miękką i zdrowo wygładzić.
Krem jest wydajny nie trzeba go dużo nakładać bo jest mega wydajny. Nie pozostawia na skórze tłustego filtru chyba dzięki temu ze jest hipoalergiczny. 
Moja skóra pomimo, że jest mieszana to ten krem wystarczał mi w okresie letnim wystarczający.
Nawilżał bardZo fajnie i koło moja skórę.
Jak dla mnie jest to fajny krem.
Zapraszam na mój Instagram :
https://www.instagram.com/miszmaszmisia
Pozdrawiam 
Misia 😄


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty