Szampon do farbowanych włosów

Witam 
dzisiaj chcę Wam opowiedzieć pokrótce o moim obecnym szamponie do farbowanych włosów.
Ja swoje włosy farbuję już od kilku lat obecnie troszeczkę dałam sobie na wstrzymanie ze względu na ciąże, ale te włosy nadal są pofarbowane i potrzebują odpowiedniej pielęgnacji.
W Rossmann na jednej z promocji w ręce wpadł mi Loreal Paris Elseve Color-Vive szampon ochronny.


Dostępność z tego co widziałam w większości drogerii oraz w sklepach typu markety, które w sprzedażny maja szampony . 
Cena za mój to było 9.99 za 400 ml.
Opakowanie solidne wykonane z dobrej jakości plastiku oraz fajnie wyprofilowane i dzięki temu dobrze trzyma się w dłoni.
Zatyczka może się brudzić bo jest płaska i czasami na początku zdarzało mi się nalać za dużo produktu. 
Konsystencja jest gęsta o zabarwieniu perłowym oraz o bardzo przyjemnym zapachu.
Ja mam włosy dość długie po za zapięcie biustonosza mi dostają, a na pokrycie ich całych potrzebuję nie wielkiej ilości co wiąże się z jego ogromną wydajnością.
Włosy łatwo się wypłukują z niego, ale ja mam uczucie, że po umyciu pozostaje jak by dodatkowa warstwa, którą pomaga mi w rozczesaniu włosów oraz chroni mi je przed czynnikami zewnętrznymi. Na ten efekt wpływa chyba koncentrat odżywczy, który jest zawarty w tym produkcje.
Włosy są miękkie oraz błyszczące po jego użyciu. 
Bardzo dobry produkt na lato bo zawiera w sobie filtry UVA/UVB.
Ja go polecam,a Wy co o nim myślicie? 
Zapraszam na mój Instagram:
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

  1. Dawno temu miałam jakiś szampon Elseve, ale nie był moim ulubieńcem. Więcej już do tej firmy nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty