Lirene będę Mamą ujędrniający olejek do ciała i biustu przeciw rozstępom

Witam,
Dzisiaj będzie o produkcję, którego żałuję że od pierwszego dnia ciąży nie zaczęłam stosować.
A chodzi o produkcję Lirene przeciw rozstępom w formie olejku.

Pojemność produktu to 200ml i ja swój kupiłam w Rossmann bo była dobra cena z kartą rossne.
W składzie mamy olejek migdałowy, który wpływa na nawilżenie skóry. Złota alga wpływa na produkcję koleganu. Witamina E chroni włókna kolagenu i zapobiega przesuszaniu skóry.
Produkt można używać 6 miesięcy od otwarcia produktu.
Jak dla mnie sprawdza się super. Bardzo dobrze nawiązał i poprawiał moją skórę. Rozstępy zaczęły mi jaśnieć. Wydajny bo nie potrzeba dużo produktu, aby pokryć cały brzuch uda czy biust.
Wiadomo jest to olejek więc pozostawia tłusty nalot który trzeba trochę poczekać aby się wchłonoł. Ja używałam go na noc.
Zapraszam na Instagram :
https://www.instagram.com/miszmaszmisia

Pozdrawiam 
Misia 😘

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty