Oriflame, Optimals, Even Out Illuminating Serum (Serum rozświetlające do skóry z przebarwieniami)

Witam dzisiaj będzie na temat produktu z firmy Oriflame.
Jest to serum na przebarwienia rozświetlające

Opakowanie jest pojemności 30 ml.

Dostaniecie je w sumie prawie w każdym katalogu Oriflame ceny wąchają się od 19.99 do 59.99.
Opakowanie jest szklane co temu produktowi daję elegancji i fajnie wygląda na toaletce.
Opakowanie posiada pompkę co ułatwia na wydobycie produktu.
Formuła ze szwedzką mieszanką naturalnych składników oraz kompleksem LumiLight. Przebadane dermatologicznie. Produkt przeznaczony jest do każdego typu cery.
Ja używałam go zazwyczaj na noc jako pierwszy krok przed kremem.
Bardzo fajnie nawilżał twarz.
Idealnie łączy się z kremami nie robi zważenia na twarzy.
Przyjemnie i delikatnie pachnie.
Przy codziennym używaniu starcza na około miesiąc.
Parę razy użyłam go pod makijaż i bardzo ładnie rozświetlił mi buzie i makijaż bardzo fajnie wyglądał.
Zapraszam Was na mój Instagram :
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty