Bielenda, Comfort+, Krem - maska dla przesuszonych dłoni

Witam 
dzisiaj będzie na temat kremu do dłoni z Bielenda.


Teraz mamy okres, który jest ciężki dla naszych dłoni. Bo latem nasze dłonie  były narażone na słońce a teraz znowu na chłód więc trzeba o nie zadbać.
Ja obecnie używam kremu z bielenda.
Pojemność to 75 ml cena ta około  6 zł.
Zapach ma bardzo ładny i jest łatwo dostępny, ale niestety na tym jego zalety się kończą.
Nakładam go i nic wchłania się i ja nie widzę żadnego rezultatu. Pomimo że kremowa struktura jest bardzo przyjemna.
A na opakowaniu mamy, że to jest krem maska dla przesuszonych dłoni. A według mnie on nic nie robi.
Nie odczuwam jakiegoś super nawilżenia. Czasami zdarzało się, że kremy kupione w kiosku lepiej mi dłonie nawilżały niż jak to.
Więc jestem na nie niestety.
Zapraszam na Instagram:
Pozdrawiam
Misia:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty