Wibo, Diamond Skin, Sypki puder do twarzy z kolagenem


Witam.
Dzisiaj trochę na temat sypkiego pudru do twarzy z wibo, który ma rozświetlać naszą twarz.

Pojemność to 5,5 g  Opakowanie to zakręcane pudełeczko z sitkiem(solidnym), przez które wydobywa się produkt.
Ja kupiłam go na promocji w Rossmann (w sumie tak jak większość produktów tej marki jakie posiadam z tamtą pochodzą).



Ma zapewnić nam świeże i świetliste wykończanie makijażu.
Hm jak dla mnie to jest super puder do rozświetlenia ciała, a na twarz używam go tylko na kości policzkowe. Tylko parę razy użyłam  go na całe policzki. 
To nie jest efekt, który ja lubię.
Jeszcze próbowałam go w kącikach oczu co akurat się u mnie sprawdziło.
Jego kolor jest dość ciemny więc nada się do opalonej skóry. 
Jest bardzo wydajnym produktem bardzo dobrze zmielonym. 
Ciężko mi go ocenić bo nie jest to zły produkt, ale również nie powala na kolana. Nie odczuwam potrzeby, aby sięgać po niego w codziennym makijażu.
Myślę, że na lato to będzie fajny produkt bo ładnie drobinki będą odbijać promienie słoneczne.
Dajcie znać co Wy o ni myślicie.
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty