Moja paletka cieni na wyjazdy

Witam Was ponownie u mnie na blogu. Dzisiaj opowiem Wam o mojej paletce cieni, która zawszę ze mną podróżuje.
A jest to Lovely Fabulous Kit. Jest to zestaw 9 cieni w naturalnych klasycznych kolorach.
Zawartość netto  to 10 g.
Opakowanie metalowe co jest super do podróży bo nie boję się o nią.
W środku znajdujemy lusterko co jest bardzo przydatne.



Paletka jest podzielona na trzy zestawy:
Daily look
Shiny look
Party look.
Każdy z tych podziałów blenduje się ze sobą znakomicie. 
Cienie nie robią brzydkich plam. 
W paletce posiadamy duży cień o kolorze cielesny co idealnie na daje się na bazę. 
W zestawieniu tej palety mamy brązy matowe jak i perłowe. 


Według mnie jest to idealne zestawienie na podróż czy jedziesz służbowo czy będziesz się bawić w światłach dyskotek i klubów.
Jak dla  mnie bomba.


Ja swój egzemplarz zakupiłam oczywiście w Rossmann na promocji -55% już jakiś czas temu.
Nie wiem czy jest ona jeszcze w sprzedaży stacjonarnej, ale myślę że na pewno znajdziecie ją w sklepach internetowych lub allegro.
Dziękuję za poświęcony czas.
Pozdrawiam
Misia :)
  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty