Denko marzec 2019r



Witam Was ponownie. 
Zakończył się miesiąc marzec więc czas podsumować go. 



1. Avon Perceive perfumowany sprej do ciała. Jak już kiedyś pisałam na poście bardzo lubię ten zapach i używam go ostatnio namiętnie. Był świeży i idealnie nadawał się na codzień.
2. Oriflame Eclat Femme Weekend zapach, w którym zakochałam się od pierwszego psiknięcia. Zostaje na wiele godzin na ciele jak i na ubraniach. Świeży przyjemny zapach.
3.be beauty care płatki kosmetyczne z biedronki różowe znane i chyba lubiane przez każdego.
4. Avon sensees mood teherapy happiness granat i frezja. Bardzo specyficzna konsystencja takiego w sumie gluta. Wyglądał jak by był zważony. Zapach przyjemny. Dobrze się pienił, ale nie zauważyłam nic więcej w sumie. 
5. Loreal dwufazowy płyn micelarny w którym się zakochałam. Bardzo fajnie i skutecznie usuwa makijaż i zabrudzenia z twarzy, a do tego nie pozostawia tłustego filtru, ani nie ściąga mi skóry twarzy.
6. Eveline cosmetics Argan Olisensative krem do depilacji rąk, pach oraz okolic bikini. Jak dla mnie jeden z lepszych kremów do depilacji. Nie podrażnia ani nie uczula, a jednocześnie skutecznie usuwa niechciane owłosienie.
7. Oriflame Optimals hydra refreshing gel wash. Żel do mycia twarzy, z którym się nie pokochałam, a zamówiłam go ponownie przez pomyłkę. Drobinki się nie rozpuszczają zdarza się, że skórę twarzy mam bardzo po nim ściągniętą.
8. Bielenda Sexi Mama skuteczna kuracja przeciw rozstępom dla kobiet w ciąży i po porodzie wykończony razy 2. Fajna konsystencja . Wchłania się szybko i nie pozostawia lepkiego filtru. Podczas stosowania nie zauważyłam, aby powstały mi jakieś rozstępy. Mogę go polecić przyszłym mamą teraz testuję jeszcze jeden krem zobaczymy czy tez będzie taki skuteczny jak ten.
9. Oriflame Opimals Aqua Charge rozświetlająca emulsja do twarzy. Stosowałam ją pod makijaż i nadawała skórze naturalny blask. Nawilżała jednocześnie.  
10. Compeed plastry na opryszczkę. Bardzo dobry produkt jeśli użyjemy go na samym początku jak zaobserwujemy. Bardzo szybko wysusza i zostawia nasze usta w pięknym stanie. Na plasterek możemy nałożyć szminkę, pomadkę i nie spływa.
11. Oriflame love nature żel pod oczy aloesowy. Hm na pewno chłodził oraz koił opuchnięcia. I nic więcej nie zaobserwowałam. 
Bardzo dziękuję, że poświęciłeś/aś swój czas i przeczytałeś moją opinie.
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty