Ziaja tonik z kwasem hialuronowym

Ziaja, Antyoksydacja, Tonik z kwasem hialuronowym jagody acai 

Podczas wieczornej i oranej pielęgnacji twarzy nie może zabraknąć jednego z najważniejszy korków, a mianowicie toniku. Ja od pewnego czasu używam toniku z firmy ziaja w bardzo ładnej granatowej butelce z rozpylaczem. Jest to tonik z kwasem hialuronowy z jagody acai. Jego cena to około 7-10 zł. za 200 ml.


Po pierwsze produkt jest bardzo wydajny. Wystarczy nie wielka jego ilość na wacik, aby tonizować całą twarz. 
Po dłuższym stosowaniu zaobserwowałam, że moja skóra jest promienna i bardzo fajnie przygotowana na kolejne kroki pielęgnacji. 
W delikatny sposób nawilża i usuwa resztki zabrudzeń z naszej twarzy.
Nie podrażnił mojej skóry oraz pozostawia delikatny zapach, który bardzo szybko się ulatnia. Tonik szybko wchłania się w skórę i nie pozostawia lepiącej warstwy. 
Polubiłam się z nim i muszę poszukać innych produktów z tej serii również.
Pozdrawiam
Misia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty