Maska Algowa do włosów

 Jak każda kobieta lubię mieć gładkie błyszczące włosy, które bezproblemowo się układają i rozczesują. 
Dzisiaj chcę Wam przedstawić Maskę Algowa SALON alge mask z cece of sweden.
Ja swoja maskę zakupiłam w outlet kosmetyczny coraz to więcej się ich otwiera w różnych miastach.
Cena to około 15 zł za 1000 ml produktu.


Maska jest koloru zielonego i bardzo gęsta.
Maska ta jest przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Posiada ona wyciąg z alg morskich, które mają działać nawilżająco i rewitalizującą. W składzie mamy również keratynę, która ma nam włosy odbudowywać i redukować skłonność do rozdwajania się końcówek, która jest koszmarem dla wielu z nas. Oraz znajdziemy jeszcze olejek marula, która odpowiada za miękkość włosów i zdrowy połysk.
Sposób użycia: ja używam jej w ten sposób, że po umyciu włosów nakładam ją na całą długość włosów (ale troszkę dalej od skóry głowy bo maska za bardzo by obciążyła włosy) i pozostawiam ją na 5-6 min. Czasami zakładam ręcznik również, aby maseczka mogła pod wpływem ciepła bardziej się wchłonąć w moje włosy. 
Co ja zauważyłam po stosowaniu jej :
-włosy łatwo się rozczesują
-włosy są miłe w dotyku
-włosy się nie puszą 
-maseczka jest bardzo wydajna bo potrzeba jej bardzo mało na pokrycie całych włosów
-duża pojemność równa się mega dużo maseczki.
Wady:
-nałożysz za dużą ilość to masz wrażenie, że twoje włosy są brudne i przetłuszczone
- za duża ilość obciąża włosy.
Ja stosuję ją max raz w tygodniu nie częściej bo może nam obciążyć włosy oraz nasze włosy sie przyzwyczają i nic nie będzie nam dawało jej stosowanie.
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty