Rimmel Volume Colourist

Mascara do rzęs pogrubiająca -wydłużają to dzisiaj na jej temat chce Wam opowiedzieć.
Ja swoją mascare zakupiłam w jednej z drogerii jej pojemność to 11ml. Cena widzę obecnie że na sklepach internetowych nie przekracza 20zł.
Szczoteczka w tej mascarze bardzo przypadła mi do gustu. Na nią nabiera sie odpowiedznia ilość produktu oraz dzięki swojemu kształtowi dociera do każdej rzęsy.
Po pierwszej warstwie uzyskamy delikatne wydłużenie i subtelne przyciemnienie rzęs druga warstwa nadaje pogrubienie i takiego wyrazistego oka to co ja lubię.
Jest to bardzo wydajna mascara.
Również zauważyłam że podczas regularnego używania jej moje rzęsy sciemniały i miały ładny odcień czerni nawet jak nie były pomalowane.
Zalety:
Fajna szczoteczka
Intensywny odcień czerni
Wygodne opakowanie
Przyciemnia rzęsy.
Polecam
Pozdrawiam
Misia 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty