Isana scrab do ciała

Niedawno jak odwiedziłam drogerie Rossmann natrafiłam na peeling do ciała pod prysznic z solą morska i kwiatami wiśni. Stwierdziłam, że go kupie i przetestuje bo nawet jesienią i zimą trzeba dbać o kondycje naszej skóry i regularnie ją złuszczać.

Za kwotę około 7 zł dostajemy 200 ml produktu w bardzo ładnym kolorowym opakowaniu co przyciągnęło mój wzrok i w dużej mierze wpłynęło na zakup tego produktu. Z przodu produktu wszystkie informację mamy w języku niemieckim więc utrudnienie dla osób nie znający go, ale idzie nam z pomocą karteczka znajdująca się na odwrocie z opakowaniem, która jest już w naszym narodowym języku, a mianowicie po polsku.


Podczas każdego używania tego peelingu zachwycam się tym pięknym zapachem wiśni, który pozostaje na ciele po spłukaniu produktu. Kolejna rzecz to w zawartości tego produktu mamy perełki bambusowe, które łagodnie lecz dogłębnie doczyszczają i usuwają martwy naskórek. 
Moja skóra jest gładka i nawilżona po tym zabiegu, a do tego ja czuję się jak bym była na zabiegu w jakimś spa, a nie tylko pod moim prysznicem. 
Plusami tego produktu jest:
-dobra cena
-łatwa dostępność bo w każdym rossmannie (mam nadzieje, że to nie jest żadna edycja limitowana)
- to, że działa
-ładne opakowanie
-łatwe otwarcie (co pod prysznicem jest ważne)
-wygodna lekka tubka.

Wad moim zdaniem brak.
Polecam ten prodkur
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty