Nivea Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon

Pamiętam doskonale moment, gdy własnie ten szampon z ta innowacyjną formułą wszedł na rynek Polski. Wtedy było o nim wszędzie, każda blogera, instagramerka o nim mówiła, ale ja postanowiłam przeczekać ten szał i na spokojnie go przetestować. A mianowicie mowa o  Głęboko oczyszczającym Micelarnym szamponie do włosów i skóry głowy z ekstraktem z melisy cytrynowej.


Zakupiłam go tradycyjnie w Rossmannie na jakieś z promocji jak dobrze pamiętam to zapłaciłam za niego 9,99. Pojemność jaką dostałam w tej cenie to 400 ml. Na opakowaniu znajdujemy informację, że szampon przeznaczony jest dla włosów i skóry przetłuszczającej się bez silikonów i barwników.
Szampon jest przezroczysty tak samo jak i jego opakowanie.
Zapach bardzo przyjemny i odświeżający co mi się spodobało.
Pieni się bardzo dobrze już przy nie dużej ilości nałożonego produktu.
Domywa bardzo fajnie włosy jak i skórę głowy.
Ale zauważyłam jedną rzecz, że po umyciu muszę nałożyć odżywkę bo włosy są tępe. Ale dzięki temu zjawiskowi wiem w 100%, że moja głowa i włosy zostały dokładnie oczyszczone.  Jeśli, któraś z was stosowała szampony dla dzieci z tym samym problemem się napotka. Ten szampon nie posiada silikonów więc jest pewne, że potrzeba nałożyć odżywkę.
Ja osobiście go polecam.
Pozdrawiam
Misia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty