Top 3 Października 2018


Już mamy koniec października więc czas skupić się na produktach, które są przeze mnie używane w tym miesiącu cały czas.



1. Perceive na zdjęciu akurat mam perfumowany sprej do ciała, ale również w tym miesiącu używałam na okrągło wody toaletowej z tej samej serii o tym samym zapachu.
Jest on z firmy Avon znanej w sumie myślę każdemu. 
Pojemność jego to 75 ml.
Główne nuty zapachowe: biała frezja, gruszka, piżmo.
Utrzymuje się na ciele i ubraniach długo. 
Bardzo często jest dostępny w promocji dożo taniej.
2. Oriflame Optimals AgeRevive Anti-Ageing Serum.
Pierwszy plus to piękne szklane opakowanie z pompką. Za pojemność 30 ml płacimy około 70 zł, chociaż czasami zdarzą się na niego promocję. 
Jego skład: AQUA, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, BETAINE, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, NYLON-12, PEG-12 DIMETHICONE, CYCLOHEXASILOXANE, ISOHEXADECANE, PARFUM, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, POLYSORBATE 80, LINUM USITATISSIMUM SEED OIL, XANTHAN GUM, SILICA, BETULA ALBA LEAF EXTRACT, RIBES RUBRUM FRUIT EXTRACT, RUBUS FRUTICOSUS JUICE, SODIUM HYALURONATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE.
Jest przeznaczony do każdego typu skóry. Ja mam mieszaną i bardzo te serum polubiłam. Wygładza skórę i uważam, że na pewno pomaga w nawilżaniu cery przed pierwszymi zmarszczkami bo ja ich jeszcze bardzo widocznych nie posiadam w końcu mam dopiero 26 lat :).
Jest to super produkt, który naszą cerę przygotowuję do następnych kroków pielęgnacyjnych.
3.Oriflame pędzel F06 ja używam go do roświetlacza i do tej czynności go pokochałam. Robi przepiękną tafle i nie pozostaje na nim za dużo produktu. Wyśle, że do różu również był by idealny.
I to na tyle.
Pozdrawiam
Misia:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kruidvat. Originals, Rozenwater Eau de Rose -Tonik odświeżający Kwiat róży

Top 3 styczeń 2021

Isana Sweet & Salty